czwartek, 10 grudnia 2020

Anielska kartka świąteczna

Witam Was dzisiaj iście anielsko!

W tym tygodniu tworzymy na produktach od Rzeczy z Papieru. 

Ostatnio królowały u mnie ozdoby świąteczne, ale to nie znaczy, że kartki odłożyłam na bok.

Ta kartka wykonana jest z papierów firmy ScrapAndMe. Użyłam także świątecznej maski od SnipArt. Wykonałam poisentie oraz powycinałam listki ostrokrzewu z wykrojnika Craft and You Design. Nie zabrakło brokatu i błyskotek. Centralny punkt stanowi zadumany aniołek z masy lekkiej.

Już wysłałam kartki z życzeniami do najbliższych i nie ukrywam, że też bym chciała chociaż jedną dostać <3 Ta piękna tradycja już tak zanika, a uważam, że życzenia sms-em, czy za pomocą innych mediów nigdy nie zastąpią uroku takim pięknym kartkom.

Czy też tak uważacie?

Lubicie bogate kartki czy skromniejsze?







W sklepie znajdziecie:

 
             

Do usłyszenia!













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz