wtorek, 29 grudnia 2020

Nowy rok, nowy początek czyli ślubny album moich dzieci

 Witajcie

Nowy Rok to nowy początek. A co może być bardziej "nowego" niż początek wspólnej drogi życia? Dlatego też na temat tego poprzedzającego Nowy Rok postu wybrałam album ślubny, który zrobiłam dla mojego syna i nowej córki;-)







Obydwoje młodzi kochają podróże, więc kolekcja Stamperii Voyages Fantastiqes wydwała się stworzona dla nich...

Jeśli chcecie wykonać taki album, zaopatrzcie się w dobre nożyczki-tutaj jest sporo elementów do wycięcia i przycięcia


Przyda się Wam też porządna, duża tablica do bigowania


a do wykonania tagów specjalny dziurkacz

nity (ja używałam w kolorze niebiesko-turkusowym)





W sklepie znajdziecie też duży wybór koronek i wstążek do wykonania albumu



A teraz zapraszam do obejrzenia jeszcze odrobiny zdjęć:







No cóż...podobnie jak Nowożeńcom tak i Wam życzę wszystkiego dobrego, samych słonecznych i przepełnionych pozytywnymi wrażeniami dni, w Nowym, 2021 roku...


pozdrawiam gorąco



1 komentarz: