piątek, 25 grudnia 2020

Świąteczny stroik

 Witajcie kochani, to już mój przedostatni wpis w tym roku. Wiem, że dzisiaj wszyscy świętują, ja osobiście obiecałam sobie, że w te święta odpocznę sobie i się wyśpię. Wczoraj jednak bardzo szybko okazało się, że ja nie potrafię odpoczywać, siedzenie i gapienie się w telewizor jest dla mnie mega męczące. Otworzyłam więc puzzle, 1500 sztuk powinno zająć mi trochę czasu :) A tak całkiem zupełnie poważnie, to korzystając z okazji chciałabym w tym miejscu życzyć Wam spokoju oraz tego byście potrafili dostrzec pozytywne strony tej całej sytuacji i wszystkiego tego, co dzieje się w Polsce i na świecie.
Dzisiaj chciałabym też pokazać, mój stroik, którego wykonanie zajęło mi dosłownie 10 min.
Do jego wykonania potrzebowałam podstawy, którą był plaster sosny, trochę kory oraz kilka artykułów z naszego sklepu.




Materiały użyte ze sklepu

 



 


Pozdrawiam Was serdecznie 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz