wtorek, 15 grudnia 2020

Świąteczna kartka w beżach

 Witajcie

Nie ukrywam, że kocham spokojne, monochromatyczne kolory. Bliski mojemu sercu jest klimat starych, pożółkłych, lekko podniszczonych fotografii w sepii....A co zrobić, żeby go osiągnąć? Otóż możecie użyć jednego z tuszy Distress...Mój ulubiony, zdecydowanie ukochany, to Vintage Photo.

Przy jego pomocy powstała taka oto karteluchna.


Przy pomocy tuszu uzyskałam cieniowanie na płatkach kwiatków poisencji wykonanych z foamiranu, na brzegach papieru bazowego, a także na listkach. Tusz posłużył mi także do wycieniowania tekturki...

Przy jego pomocy można też przyciemnić koronkę, namalować zacieki, zrobić chlapki...i och, nie wiem, mnóstwo jeszcze innych rzeczy. Jeśli więc zastanawiacie się, który tusz na początek jest Wam potrzebny zacznijcie od tego zestawu:


Najłatwiej nanieść tusz na brzeg kartki przy pomocy takiego oto narzędzia do tuszowania



Kartkę sporządziłam korzystając z urody papierów firmy Scrap and me-Simple Story

które umieściłam na bazie DL kartki od Rzeczy z Papieru



Do stworzenia kwiatków użyłam jedwabnego foamiranu


wypełnionego pręcikami



Ramka pochodzi z wykrojnika od Craft Passion


podobnie jak listeczki


A teraz jeszcze kilka zdjęć:






Wraz z życzeniami wesołych świąt przesyłam Wam gorące pozdrowienia w tym przedświątecznym, zabieganym czasie


pozdrawiam gorąco




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz