środa, 9 grudnia 2020

Mikołajowy czekoladownik na bazie od Rzeczy z Papieru

 Cześć!

Tu Ula ze Scrapu-Craft.

W tym tygodniu tematem przewodnim są bazy od Rzeczy z Papieru. Wśród dostępnego w Od A do Zet asortymentu znajdziemy czekoladowniki, które świetnie nadają się na świąteczne słodkości (kto nie lubi czekolady?). Mój czekoladownik przyozdobiłam Mikołajową czapeczką oprószoną śniegiem zrobionym z pasty Snow Crystal od Pentart. Pastą pobieliłam  również lekko kompozycję kwiatową, dzięki czemu nabrała świątecznego charakteru. Pastę przeciągnęłam także przez szablon, tworząc delikatny, gwiazdkowy wzór na czerwonym tle. Deseczki pochodzą z jednego z moich ulubionych bloczków A4 od Lemoncraft. 





Ze sklepu użyłam:







Robicie świąteczne ozdoby na słodkości? 

Pamiętajcie o naszym grudniowym wyzwaniu "Słodkie święta".

Pozdrawiam serdecznie,
Ula Piątkowska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz