niedziela, 21 sierpnia 2016

Daget-Art gościnnie

Witam pięknie!

Jak już wiecie jedną z nagród w naszych wyzwaniach jest dzień inspiracji jako gościnna projektanta / gościnny projektant.
Dzisiaj nadszedł dzień inspiracji zwycięzcy 10 Wyzwania, na którą serdecznie zapraszam.

Daget-Art


Jest mi niezmiernie miło gościć na blogu od A do Zet. 

Mam na imię Dagmara, ale rozpoznawana jestem jako Daget-Art i moje prace można zobaczyć na blogu daget-art.blogspot.com

Choć tworzę już jakiś czas nie mam wypracowanego całkowicie swojego stylu, gdyż zawsze lubię eksperymentować i albo dokładam coś nowego albo wracam do swoich starych "nawyków". 

Tworzenie to już nie tylko moje hobby, to przede wszystkim moja praca.

Uwielbiam wszelkie formy kartek, ale również albumów i notesów. 
Lubię zaskakiwać odbiorcę, dlatego często w moich pracach można spotkać moje autorskie rysunki.


Specjalnie dla Was stworzyłam warstwową karteczkę ślubną z papierów UHK,
z przeszyciami, koronkami i piórkami.




Użyte materiały:

Buziaczki
Daget-Art


Dziękujemy za piękną inspirację.
Jeszcze raz GRATULUJEMY wygranej i zapraszamy do udziału w kolejnych wyzwaniach.

Przypominamy również o kończącym się dzisiaj wyzwaniu - WAKACJE.
Na Wasze prace czekamy do 23.55

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz