środa, 31 sierpnia 2016

Sukieneczka!

Hej, hej!

Ten tydzień poświęcamy taśmom i wstążkom, więc postanowiłam z tej okazji "uszyć" sukieneczkę.
Z szablonów, których mam kilka, a które strasznie oszczędzam i wykorzystuję na naprawdę wyjątkowe okazje.

Kartka powstała z taśmy z pomponami, w kolorze kości słoniowej, w komplecie z pudełkiem.
A ponieważ pompony kojarzą mi się ewidentnie z chłodnymi dniami, użyłam do kompletu papierów Galerii Papieru Królowa Śniegu.
W taki sposób chcę się mentalnie przygotować do przygotowywania świątecznych prac.
To już niebawem....

Moja praca jest z okazji roczku.

I w ramach ciekawostki, napiszę Wam, że dziś po raz pierwszy prawidłowo użyłam szablonu sukienki!
W zasadzie, niby jakiejś wielkiej różnicy nie ma, ale teraz wygląda o wiele lepiej ☻










 W pracy wykorzystałam:

    

  



Dziękuję za uwagę i zapraszam do sklepu!
Art Soul

2 komentarze: