czwartek, 18 sierpnia 2016

Kurs na kwiaty.

Hej, hej - u mnie lato w pełni, słońce świeci, kwiaty kwitną ... więc dzisiaj w ramach inspiracji tygodnia z wykrojnikami Craft Passion - kurs na kwiaty z foamiranu. 

Dopadła i mnie chęć posiadania bardzo modnego ostatnio i trudnego do zdobycia wykrojnika kwiatowego 
- na chwilę obecną są niedostępne w sklepie, ale miejmy nadzieję, że szybko wrócą na sklepowe półki.
Owszem spotkałam się z opinią, że drogie, że nie warto, że można wyciąć nożyczkami. 
Owszem - do najtańszych nie należą, nożyczkami i owszem można wyciąć ... ale 
...wg mnie wykrojnikiem dużo szybciej i równo. 
Czy warto? ... oceńcie sami.

Zapraszam na moją kwiatową łąkę ;) 
poniżej tylko część produkcji - reszta jeszcze będzie się robić:


Z foamiranu  wycinamy kwiatki, ja wycinam na raz z 3 arkuszy. Tym razem z białego, bladego różu i fioletu. W sumie "na tapetę" poszło 9 arkuszy.


Część wytuszowałam ( tuszem pigmentowym ) a część (większą ) zostawiałam bez tuszowania.
Dla mnie ładniejsze są te tuszowane - ale chyba nie mam na tyle samozaparcia i przede wszystkim czasu bo trochę z tym schodzi.



W ruch poszło żelazko - i tutaj wypróbowałam wszystkie "metody" - podgrzewanie 
po 1, 2 i 4 płatkach na raz.
  • po 1 - wychodzi ciekawie, bo każdy płatek skręcamy inaczej ale długo w czasie
  • po 2 - dla mnie optymalnie, w miarę symetrycznie i w miarę szybko
  • po 4 - lubi się sklejać ;) bo najdłużej nagrzewałam

Efekty poniżej, skręt zależy od tego jak chwycimy płatki, ja na razie eksperymentuję (róże przede mną)




Dla porównania bez tuszu:


Z tuszem na różowym foamiranie - efekt bardzo delikatny:


Z tuszem w 2 kolorach na białym foamiranie:



Podsumowanie:
wszystko zależy których wykrojników użyjemy - do wyboru mamy 5 rozmiarów
- ja się nastawiłam na bardzo duże kwiaty i duże
  z 9 arkuszy po 2,5zł każdy wyszło mi (a w zasadzie wyjdzie, bo muszę jeszcze dokleić):
  • 17 szt bardzo dużych
  • 17 szt dużych
  • 21 szt średnich
  • 19 szt małych
  • i z resztek "beziki" 
czyli 74 szt kwiatów za 22,5 zł co daje na sztukę 30 gr + jakieś 5 gr za pręciki 



Uważam, że warto ;)
Pozdrawiam i życzę miłego lepienia kwiatków.
 
chanya13



http://www.odadozet.sklep.pl/pl/p/Wykrojnik-Craft-Passion-MK-31-Kwiatki-zestaw-nr-4/7309

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz