środa, 3 sierpnia 2016

Rozetki

Hej, hej!

W tym tygodniu przedstawiamy Wam narzędzia.
Mój wybór padł na tablicę do bigowania, przyrząd, który mam od dłuższego czasu, ale, z którego do tej pory rzadko korzystałam.
Od niedawna doceniam uroki jej posiadania.

Większość osób posiadających dzieci, prędzej czy później zostanie poproszona o zorganizowanie przyjęcia urodzinowego swojej pociechy.
Dużą radość sprawiają dzieciom wszelkiego rodzaju ozdoby wykonane specjalnie na ten dzień.
I dlatego postanowiłam pokazać Wam jak w prosty sposób i bez użycia specjalnego wykrojnika zrobić rozetkę.
Ozdobi ona nie tylko stół, ale może być również wykorzystana jako medal z imieniem gościa.

Do wykonania rozetki potrzebne będą:
- tablica do bigowania,,
- ołówek,
- linijka,
- nożyk,
- klej,
- dziurkacze lub wykrojniki kółka,
- ozdobny dziurkacz brzegowy ( nie jest niezbędny).
- pasek papieru o wymiarach 5 x 30,5 cm,
- patyczki do szaszłyków,
- taśma dwustronnie klejąca.

Wykonanie:
Pasek papieru bigujemy co drugą linię przez całą jego długość.


Następnie dziurkaczem ozdobnym wycinamy brzeg.
Proponuję robić to dopiero po zabigowaniu, żeby nie rozerwać sobie wyciętego wzoru.


Z paska papieru robimy harmonijkę.


Następnie łączymy dwa brzegi paska przy pomocy kleju.
Przyciskamy środek i tak powstaje prawie gotowa rozeta.


Po obu stronach przyklejamy na środku kółko, żeby rozetka się trzymała.


Możemy dodać patyczek od szaszłyka i kokardkę, i będziemy mieć fajną ozdobę na stół.
Jeśli z jednej strony damy taśmę dwustronnie klejącą, powstanie identyfikator, który łatwo umieścimy na koszulce dziecka.

Mam nadzieję, że dokładnie wytłumaczyłam wykonanie rozetki.
W razie pytań proszę pisać, z chęcią udzielę wszelkich odpowiedzi.

Zachęcam do wykonania własnych ozdób!

 Tak wyglądają moje już ukończone rozetki.


Do kompletu powstała też bardzo prosta karteczka.



A tak prezentuje się całość.


W pracy wykorzystałam:

  

  

  

                   

 

  


Jeśli zechcecie skorzystać z mojego kursu, koniecznie pochwalcie się w komentarzu wykonaną pracą!

Życzę miłego dnia!

Art Soul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz