wtorek, 2 sierpnia 2016

Pudełko na karteczki - szablon + opis

Dzisiaj postanowiłam pokazać Wam, jak zrobić pudełko na podręczne karteczki do zapisywania. To jest fajny pomysł na upominek i zarazem opakowanie. Ten niewielki gadżet wykonacie w pół godziny. 


Z jednego prostokąta papieru bazowego wycinamy szablon wg podanych wymiarów, następnie bigujemy i ścinamy lekko na brzegach elementy do podklejenia. Następnie oklejamy wg własnego pomysłu papierem kolorowym i wycinamy wykrojnikiem lub dziurkaczem półokrągły kształt z przodu, dodajemy dekoracje i sklejamy pudełko. Aby pudełko ładnie stało na biurku konieczna jest podstawka. Wycinamy ją ozdobnym wykrojnikiem i sklejamy z pudełkiem.


Możemy również usztywnić dodatkowym paskiem papieru brzegi pudełka:




W tym tygodniu prezentujemy i opisujemy narzędzia, jakimi posługujemy się przy wykonywaniu swoich prac. Ja chciałam polecić Wam mój niedawny nabytek, z którego jestem bardzo, ale to bardzo zadowolona!



Nie będę opisywać, jak działa - to możecie sobie obejrzeć na youtube:
 https://www.youtube.com/watch?


Ja jestem mega zadwolona z tego nabytku: trymer jest lekki, zajmuje mało miejsca, tnie nawet bardzo grube papiery i beermaty bez problemu. Od dawna szukałam poręcznego narzędzia do przycinania papieru, które mogłabym zabierać ze sobą na zloty i warsztaty ... i wreszcie udało mi się kupić to, co spełniło  moje oczekiwania. Trymer mieści się w przeciętnym babskim torbiszczu, a w domu też łatwo go upchnąć, np. w szufladzie.

Cena - 74 zł 
Uważam, że cena jest akceptowalna w stosunku do jakości narzędzia. Pamiętajcie o tym, że jest to produkt markowy i wykonany z dobrej jakości materiałów. 


Do wykonania pudełka użyłam narzędzi i materiałów dostępnych w sklepie:


Dziękuję za uwagę i zapraszam na kolejne inspiracje.


4 komentarze:

  1. Roma super post ...aż zrobię sobie takie pudełeczko ...a trymer rewelacja skoro tnie beermaty. Kusisz trymerem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Jak zrobisz pudełko, to się pochwal.

      Usuń
  2. Pudełeczko rewelacja . zapisuje do zrobienia !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz i odwiedzenie bloga!

      Usuń