wtorek, 23 sierpnia 2016

Retro scrapuszko

W ramach dowolnej inspiracji przychodzę dzisiaj z oskrapowanym zdjęciem z wczesnych lat 50-tych. 
Na bazie wyciętej z tekturowego pudełka po butach umieściłam kilka warstw papieru, gazy i dodatków tekstylnych. Na tym wszystkim spoczęło zdjęcie.


Pomiędzy warstwy wkleiłam kostki dystansowe i dodatki w postaci fragmentów tekturek, scrapków, sznurka, kwiatków.


Bazę ostemplowałam po brzegach, krawędzie papierów i tektury  postarzyłam przy pomocy nożyka do tapet.


W ruch poszło także rzadkie białe gesso, którym pokryłam miejscami wszystkie elementy. Na koniec spryskałam czarnym splashem przy pomocy pędzelka całość.




Materiały i narzędzia użyte do wykonania pracy, dostępne w sklepie:



Dziękuję za odwiedzenie bloga i zapraszam na kolejne inspiracje.

1 komentarz:

  1. Ojejku - warstwy i kolory!!!!! niesamowicie pięknie dobrane, prześliczna praca.

    OdpowiedzUsuń