wtorek, 9 sierpnia 2016

Osiemnastka z falbanką


Witajcie.
Dziś przybywam do Was w zastępstwie za Romę. Tym razem dla odmiany przygotowałam dla Was kartkę na osiemnaste urodziny. Kartka jest bardzo dziewczęca i lekka z pięknym cytatem "Never let go of your dream". Pomyślałam bowiem, że jest to idealne przesłanie dla osoby wchodzącej w dorosłe życie.



Całość utrzymana jest w tonacji śliwkowo - beżowej z domieszką różu i zieleni.
Bazę na kartkę wykonałam z niezastąpionego jak dla mnie kartonu kraftowego firmy PakaMaka, który w prost uwielbiam. Genialne jest bowiem rozwiązanie z dwoma kolorami papieru. Brąz zawsze daję na awersie, a biały na rewersie. Przez co na zewnątrz moje prace są lekko na luzie, takie trochą "szalone" w środku zaś eleganckie.




W tym tygodniu pracujemy na papierach firmy Uhk Gallery. Jestem z tego powodu bardzo zadowolona, bo to jedna z 3-4 firm, które bardzo lubię i których produkty najczęściej pojawiają się w moich pracach. Niektóre z wykorzystanych przeze mnie papierów pochodzą z bardzo starych kolekcji, drukowanych jeszcze z przed kilku lat i ciężko było ciąć te perełki. No, ale jak jest wizja to ciąć trzeba i cieszyć się z efektu końcowego ;)




   


Jako, że same papierowe falbanki wydały mi się zbyt "gołe" postanowiłam je jakoś wypełnić tak by wyglądały bardziej delikatniej, a przez to bardziej estetycznie i kobieco. W tym celu między papier, a falbankę powtykałam róże na tiulu w kolorze kremowym firmy Dp Craft. Jak zwykle też w mojej pracy nie zabrakło tekturki Snip Art oraz kwiatka WOC.








No cóż... takiej pracy w moim repertuarze to chyba jeszcze nie widzieliście ;)
Sama jestem bardo zaskoczona ostatnio swoją twórczością, gdyż w mojej pracowni powstają takie rzeczy, o których wykonanie bym siebie nie podejrzewała ;)

Mam nadzieję, że pozostawiam Was z lekkim uśmiechem na twarzy.
Pozdrawiam serdecznie
MargoLa





2 komentarze:

  1. Przepiękna kartka.
    Falbanki są cudne, a napis świetny i fajnie poszarpany.
    Z pewnością spodoba się osiemnastce :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eh...mam już pomysł na kolejną z użyciem falbanek :D Strasznie jest to zaraźliwe i wciąganie niemiłosiernie. Dzięki za odwiedziny i pozostawiony komentarz :D Pozdrawiam deszczowo, bo u nas leje okrutnie.

      Usuń