środa, 10 sierpnia 2016

Z ptaszkami.

Hej, hej!

Dziś karteczka, w której wykorzystałam wszystko, co lubię najbardziej!
Papiery UHK Gallery i tekturkę ze Snip Art.

Papiery UHK-a cechują się dobrą grubością i ciekawymi wzorami.
Pasują do wielu projektów, są niesamowicie uniwersalne.
Łatwo się je komponuje, dzięki czemu uzyskuje się fajne efekty w swoich projektach.
Ja zawsze się śmieję, że pracę za mnie wykonał UHK.

A Snip Art?
Firma, która ma niesamowite wzory i odnoszę wrażenie, że właścicielka ma nieograniczone pomysły.
Dzięki temu wciąż powstają nowe tekturki.

Moja dzisiejsza propozycja jest właśnie z kolekcji UHK-a.

A zielony i niebieski to kolory, które ostatnio najbardziej mi pasują :)

Przedstawiam więc moją kartkę bez okazji!




W pracy wykorzystałam:

 

 

  

  


Mam nadzieję, że moja propozycja przypadła Wam do gustu.

Życzę miłego dnia,
Art Soul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz