piątek, 19 sierpnia 2016

Kartka ślubna w kształcie budki


Witajcie.
Kto śledzi moje poczynania twórcze ten wie, że lubię zaskakiwać nowymi formami.
Tym razem również dałam się ponieść fantazji i stworzyłam kartkę ślubną w bardzo oryginalnym jak na tą okazję kształcie. Kartka jest bardzo bogata oraz posiada dużo warstw. Pomimo to jest bardzo szykowna i świetnie się prezentuje. Jej kształt wycięłam z kartonu formatu A4 firmy PakaMaka. Jest to produkt, któremu jestem od pewnego czasu bardzo wierna i nie wyobrażam sobie bazy z innego kartonu. Pod nożyczki poszedł również cudownej urody arkusz Studia75 z motywem  murku, który wprost uwielbiam i o walorach którego pisać nie będę, co by nie być monotematyczną, gdyż chwalę go bardzo często.






W tym tygodniu pracujemy z wykrojnikami Craft Passion, nie mogło więc zabraknąć go również w mojej pracy. Wybór w wykrojnikach może nie jest zbyt duży, a i ceny również nie są małe, ale bronią się one doskonale jakością. Są bowiem bardzo ostre, pięknie się wycinają, a wszystkie ażurki wychodzą bez problemu. Wzornictwo również jest bardzo oryginalne. No i najważniejsze produkt jest polski, a więc trzeba go kupować :)
Wybrałam serwetkę z listkami, którą początkowo miałam wykorzystać w zupełnie inny sposób, ale koniec końców wyszło jak wyszło. Doskonale wkomponowała się jako tło dla zakochanych ptaków. Na pewno jeszcze nie raz pojawi się ona w moich pracach.




Dziś też poszalałam nieco z tekturkami. W dużej mierze są to moje ulubione tekturki Snip Art, ale nie tylko. Pojawiły się również serduszka z Miszmasz Papierowy.





Duży kwiatek to Magnolia z WOC, ten różowy zaś znajdujący się na samym szczycie budki jest mojego "dzięła". Znalazłam go w szufladce i okazało się, że idealnie pasuje.




Bardzo dużą rolę miały tu dodatki typu wykrojniki, stempel oraz tusze. Dodały one bowiem charakteru całości i sprawiły że kartka ma pazur. Niektóre brzegi zaś i tekturki zostały pociągnięte delikatnie gesso.




Uff... na dzisiaj to już tyle z mojej strony. Jeżeli chcielibyście kurs na kartkę w tym kształcie to piszcie. Postaram się takowy przygotować. A może mielibyście ochotę na zupełnie inny kursik?

Z NOWOŚCI  w tym tygodniu mamy metalowe zawieszki, zestawy kreatywne dla dzieci, nożyczki i wykrojniki Craft Passion.
Zapraszam więc na zakupy.
Pozdrawiam serdecznie - MargoLa






6 komentarzy:

  1. śliczna karteczka, wspaniała pamiątka na lata:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak. Ale przyznam się szczerze , że miałam troszkę opór przed tą formą na ślub 😉Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Twoja piękna kartka-budka jest szalenie zachęcająca do zrobienia kartki w takiej formie. Może jednak jakiś kursik? Pozdrawiam serdecznie i będę wdzięczna za pokaz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przygotuję taki kurs nawet dla Ciebie jednej ;) Pozdrawiam serdecznie .

      Usuń
    2. Dziękuję pięknie, będę pilnować.

      Usuń
    3. Postaram się w piątek podziałać w tym temacie :D

      Usuń