niedziela, 18 kwietnia 2021

Agnieszka Gaździk gościnnie

 Dzień dobry!

Zapraszamy Was dzisiaj na spotkanie z Agnieszką Gaździk, która wygrała nasze
#64 wyzwanie "Bingo na Dzień Babci i Dziadka".
Zwycięską pracę można obejrzeć TUTAJ.


Witajcie!

Mam na imię Agnieszka.
Tworzę hobbystycznie, a moje prace możecie zobaczyć na FB.
Do swoich prac sama wykonuję kwiaty i kocham to robić. 

Dziś chciałabym Wam pokazać okrągłe pudełko z wieczkiem.
Pudełko wykonałam w ramach gościnnej inspiracji.
 

Pudełko jest fajną pamiątką samo w sobie, jednak może spokojnie posłużyć jako opakowanie na  prezent. 
 
Do jego wykonania wykorzystałam przepiękną, najnowszą  kolekcję LemonCraft - Elegance, która sprawdziła się tutaj idealnie.
Okleiłam zarówno zewnętrzną jak i wewnętrzną część, aby całość była spójna.
 

Wieczko ozdobiłam ręcznie wykonanymi z foamiranu różami oraz drobnymi kwiatuszkami. Wzbogaciłam tekturką i dodatkowo wokoło przykleiłam gipiurę, aby podkreślała charakter pamiątki.
 

W pudełku nie ma miejsca na wpisanie okolicznościowych życzeń, więc aby można było je wpisać stworzyłam jeszcze małą okrągłą kartkę. Do jej wykonania użyłam wykrojnika, a całość ozdobiłam podobnie jak wieczko pudełka.
 



Wszystko ma odrobinę blasku, dzięki zastosowaniu transparentnego brokatu.
 

Mam nadzieję, że Was zainspiruję do stworzenia własnego pudełka 😄

Zapraszam do odwiedzenia mnie w sieci:
Facebook
Instagram
Pozdrawiam, Agnieszka

Dziękujemy serdecznie za odwiedziny oraz za przygotowanie pięknej pracy.
Zapraszamy do udziału w kolejnych wyzwaniach.


2 komentarze: