piątek, 16 kwietnia 2021

"Dostrzegaj piękno" i UHAKI w roli głównej

 Witajcie kochani,

w tym tygodniu pracujemy z papierami od UHK Gallery. Niegdyś była to moja jedna z ulubionych marek, obecnie również je lubię, ale na rynku jest tyle innych marek papieru, że sięgam po nie i próbuję. Niemniej jednak Uhaki nadal czarują mnie swoją grubością oraz oryginalnością wzorów. Bardzo dobrze poddają się wszelkiej obróbce, w tym tak bardzo lubianym przeze mnie szarpaniom i darciom. W tym tygodniu postawiłam na papiery z kolekcji Art Journal, które zachwyciły mnie swoją kolorystyką. 

Po raz kolejny użyłam magicznego urządzenia znakującego E-MARK, którym tak jak w poprzedniej mojej pracy nadrukowałam na kalce listki. Idealnie wkomponowały mi się one również w dzisiejszą pracę :)




Użyte materiały


  

 


Pozdrawiam serdecznie i życzę dobrego weekendu



 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz