piątek, 23 kwietnia 2021

Dziecięca kartka malowana akwarelą.

 Witajcie kochani,
w tym tygodniu malujemy farbami, a jak farby to tylko akwarele. Uwielbiam je za to, że tak łatwo  łączą się kolory, za to, że błędy można skorygować drugą warstwą farby, za kolorystykę oraz łatwość uzyskania barwy nasyconej oraz delikatnej. Istnieje kilka technik malowania akwarelami, ja często używam techniki "mokre na mokre" i dzisiaj właśnie tą techniką namalowałam mojego królika. Po wyschnięciu wszystkie kontury potraktowałam czarnym cienkopisem - mam ostatnio fioła na punkcie konturów. Metodycznie powtarzam swoim uczniom o tym, że są ważnym elementem każdej pracy i należy je dopieszczać.
Miałam dużo pomysłów na farby, koniec końców stanęło na dziecięcej kartce, która zupełnie nie przypomina moich dotychczasowych prac, ale mi się podoba.










 

Pozdrawiam


1 komentarz: