wtorek, 13 kwietnia 2021

kartka okazjonalna w fioletach

 Witajcie

w tym tygodniu inspirujemy dla Was papierami UHK Galery

mają swój niepowtarzalny, romantyczno-vintygowy klimacik, który sprawia, że zawsze odróżnisz je od kolekcji innych producentów...ja na dzisiejszą inspirację wybrałam papiery z serii Avonlea w fioletach.

Oto karteczka, która z nich powstała







Użyłam:


papier UHK Avonlea Day by Day Autum Garden



Papier UHK Avonlea Day by Day Autum Bower



papier UHK Avonlea Day by Day Autumn Bench

a także


arkusz papieru Provence Scenes


Całość pracy powstała na kremowej bazie DL


połączona niezastąpionym klejem Magic


a także listki z wykrojnika gałązki

jak zawsze nie zabrakło w mojej kartce dodatków-tym razem postawiłam na sizal




Jeśli spodobała Wam się moja praca zapraszam do naśladownictwa;-)


pozdrawiam gorąco!



2 komentarze: