piątek, 30 kwietnia 2021

Komplet ślubny z gołąbkami


 Witajcie,

powoli wracamy do normalności... Ufff... Żeby tylko jeszcze pogoda była ładna ;)
Haha... taka już natura człowieka, że ciągle chciałby więcej.
A tak całkiem serio to cieszę się, że mogę Wam dzisiaj pokazać mój komplet ślubny, który ostatnio miałam przyjemność wykonać. Komplet wykonany jest w formacie DL, który uwielbiam. Ostatnio nawet złapałam się na tym, że miałam trudność ułożyć kompozycję na kwadratowej bazie ;)
Na mojej pracy znajdziecie darcia, ażury oraz wykonane przeze mnie z foamiranu kwiaty, czyli wszystkie te elementy, które bardzo lubię i są charakterystyczną cechą moich prac.
Na koniec chciałabym bardzo polecić bazy i pudełka firmy Rzeczy z Papieru, które bardzo szybko i bez żadnej kombinacji się składają. Przerobiłam już wiele firm i te na prawdę wydają się jednymi z najlepszych.


  
 
 
Użyte materiały

 
  
 

 
 
 



Na koniec chciałabym Was zaprosić na PROMOCJĘ, która ma miejsce w naszym sklepie w dniach 1-3 maja. Wszystkie nieprzecenione produkty tniemy o 15% :)



Pozdrawiam Was serdecznie i życzę słonecznej Majówki.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz