czwartek, 1 kwietnia 2021

Jajeczka wielkanocne

 


Witajcie!
Tutaj Monika z Handmade by Monica.
Dzisiaj w przedświątecznym nastroju zapraszam was do wykonania jajeczek wielkanocnych.
Są efektowne, a wykonanie ich jest bardzo proste. 
A do tego są idealne, aby wykorzystać ścinki i resztki scrapowych przydasi.
Na filmie widać dokładnie krok po kroku jak wyciąć jajka, 
co należy przygotować i jak prezentują się na gałązkach.

Do wykonania jajeczek potrzebujecie:
-ścinki papieru scrapowego
-klej na gorąco
-nożyczki
-ołówek
-trymer lub nożyczki
-szablon połowy jajka
-wstążki
-sznurek
-brokat
-coś do przyozdobienia jajeczek 
(cykorie, cekiny, perełki, malutkie kwiatki, listki, co wam przyjdzie do głowy)




A teraz parę zdjęć:








W sklepie znajdziecie właściwie wszystko, co potrzebne będzie do wykonania jajek, ale wstawiam linki konkretnych produktów, które użyłam:
-przykładowy papier, który użyłam 
(Fresh Summer idealnie spisał się do kolorowych wielkanocnych jajek)

-naprawę dobry klej, ładnie się topi i ma odpowiednią długość do mojego pistoletu (7 mm średnicy)


- mój ulubiony brokat (bezkonkurencyjny)
- moje kolejne "must have", uwielbiam ten opalizujący efekt, podobny do powyższego brokatu
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz