środa, 9 stycznia 2019

Box na porcelanowe gody


Witajcie.
Za oknem mamy prawdziwą zimę. Już dawno nie widziałam takiej ilości śniegu. U mnie zaś w pracowni lato, a to wszystko dzięki pudełeczku, które powstało z okazji porcelanowych godów pewnej pary. W mojej pracy nie tylko nie zabrakło kwiatów, ale również prawdziwej porcelany. Tak, tak dobrze czytacie - w centrum boxa udało mi się zamieścić porcelanowy wazon. Papiery od Craft&You oraz tekturki SnipArt stały się przysłowiową "kropką nad i" i dopełniły całości. Dzięki nim uzyskałam efekt delikatności i elegancji.





Ze sklepu użyłam:



Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Ten wazonik z kwiatami jest niesamowity, cudny box.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny box, a wazonik bajkowy...😆

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale klimacik stworzyłaś, świetny pomysł z tym wazonikiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście pudełko nie było wysyłane, inaczej nie wiem czy bym się odważyła go tam wstawić ;) Pozdrawiam

      Usuń