poniedziałek, 14 stycznia 2019

Zaproszenia na Uroczystość Pierwszej Komunii Św.

Zaproszenia komunijne

temat tygodnia - Galeria Papieru -


Witajcie moi drodzy:)

Okres świąteczny już za nami. 
Zaczął się karnawał, wkrótce Dzień Babci i Dzień Dziadka, lecz ja myślami jestem już przy maju... dlaczego?...
 Otóż, w tym roku moja najmłodsza pociecha przystąpi do sakramentu Pierwszej Komunii Św.... To oznacza dla mamy osobiste wyzwanie:) Muszę na tę okoliczność przygotować całą galanterię papierową, jaką się tylko da i sprawić, aby ten dzień miał wyjątkową oprawę:)  
Pod tym kątem zaczęłam przymierzać się już do pierwszych projektów zaproszeń komunijnych. Oto moja pierwsza propozycja - zaproszenia wykonane z papierów Galerii Papieru, jako tematu przewodniego na ten tydzień inspiracji:) Duży wybór pięknych papierów Tego producenta znajdziecie na sklepowych półkach "Od A do Zet".


 A tak prezentują się moje zaproszenia - piszę o nich projekty "próbne", bo pomysłów na inne realizacje kłębi mi się w głowie całe mnóstwo, potrzebny mi tylko czas na ich realizację... na końcu dopiero zdecyduję, który z wykonanych "próbnych" modeli zaproszeń najbardziej mi się podoba i wtedy wykonam cały komplet dla naszych gości:)










Do wykonania tych zaproszeń ze sklepu "Od A do Zet" wykorzystałam:





Dziękuję, że zajrzeliście dziś na bloga:)
Pozdrawiam Was ciepło






6 komentarzy:

  1. No to jeden temat masz już ogarnięty :) Zaproszenia śliczne ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zaproszenia, pełne uroku i elegancji. Wcale się nie dziwię, że już zaczynasz tworzyć... wiadomo przecież, że szewc w dziurawych butach chodzi... Tobie chyba jednak to nie grozi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Margolciu:) Mam nadzieję, że masz rację:)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zaproszenia, eleganckie i urocze 😉

    OdpowiedzUsuń