poniedziałek, 7 stycznia 2019

Kartka urodzinowa


Kartka DL i "dream catcher"

temat przewodni - tekturki SnipArt, egoCraft, Laserowe Love



Cześć kochani:)

W styczniu są urodziny mojej koleżanki, a że to klasyczny typ romantyczki, więc nie było wielkiego wyboru...  Na tę okoliczność przygotowałam kartkę w formacie DL wraz ze skombinowanym z tekturek łapaczem snów... Wykorzystałam tekturki firmy SnipArt, bo bardzo je lubię, a wiecie dlaczego? Lubię je, ponieważ są pięknie i precyzyjnie wycięte i przede wszystkim prawie białe, właściwie beż "przypaleń", dlatego - na upartego - mogłabym ich nawet nie embosować na biało, no ale wiecie jak to jest... jednak syndrom perfekcjonisty bierze górę:), dlatego embosing doszedł do skutku:) Wiele tekturek tej firmy oraz kilku innych znajdziecie na półkach sklepowych "Od A do Zet":)











Mam nadzieję, że kartka ta odnosi się wystarczająco jasno do marzycielsko-romantycznej natury i że przypadnie do gustu koleżance, a Wam jak się podoba? dajcie znać w komentarzach:)



Do wykonania projektu wykorzystałam ze sklepu "Od A do Zet":













Pozdrawiam Was ciepło 



6 komentarzy:

  1. W tej kartce jest wszystko, co uwielbiam: turkus, pióra, szarpane brzegi i moje ukochane kwiatuszki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu:) a przy okazji będę teraz wiedziała, jaką kartkę przygotować na Twoje urodziny:)))

      Usuń
    2. No to chyba nam się szykuje DT-blogowa akcja kartkowa :D

      Usuń
  2. EEE fajnie sobie wykombinowałaś z tym łapaczem snów. Bardzo mi się podoba Twoja karteluszka, kiedyś robiłam w podobnym stylu również z tym papierem w roli głównej :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Margolciu:) Sam papier jest w ten deseń, więc łapacz aż się prosił:))

      Usuń