niedziela, 20 stycznia 2019

eMKa gościnnie ... po raz trzeci

Witamy w niedzielę!

Dzisiaj na blogu gościmy zwyciężczynię naszego
#38 wyzwania LISTOPADOWE CZARY-MARY

eMKa
Magdę mieliście już okazję u nas poznać, bo dzisiaj jest gościem po raz trzeci.
Pierwszy gościnny post znajdziecie TUTAJ,
a drugi gościnny post TUTAJ.

Cześć.
Mam na imię Magda - w blogowym świecie eMKa.
Znajdziecie mnie na blogu http://cudenkowo-madeleine.blogspot.com/ .
Bardzo miło mi znowu gościć na blogu Od A do Zet :)
Znacie mnie z mediowych projektów, ale też i z kartek.


Na moją dzisiejszą gościnną inspirację na blogu Od A do Zet, przygotowałam jedną z moich ulubionych, małych form – ATC do tematu Gwiazda.

Mamy Karnawał, więc pomyślałam, że będą mocno ozłocone, jak prawdziwe gwiazdy.

Użyłam więc złotej foli do złoceń, złotego brokatowego papieru, złotego pudru do embossingu, którym ozłociłam tekturkową gwiazdkę Snip Art oraz kilku innych rzeczy ze sklepu :)









Mam nadzieję, że moje ATCiaki przypadną Wam do gustu.

Dziękuję za gościnę i serdecznie pozdrawiam!
eMKa



Dziękujemy za piękną inspirację.
Jeszcze raz GRATULUJEMY wygranej i zapraszamy do udziału w kolejnych wyzwaniach.

3 komentarze:

  1. Dziękuję za gościnę :) Na pewno będę brała udział z kolejnych wyzwaniach, może uda mi się kiedyś znowu u Was zagościć :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karty ATC, wspaniale pomyślane :)

    OdpowiedzUsuń