wtorek, 15 stycznia 2019

Proste pudełeczka na cukierki


Witajcie.
Dzisiaj przygotowałam dla Was mini pudełeczka na cukierki, które mogą być zarówno świetnym dodatkiem do prezentu, ale również i podziękowaniem dla gości. Bazę na pudełeczka wycięłam wykrojnikiem CREALIES, który ozdobiłam papierem od Galerii Papieru. Świetnie się złożyło, gdyż z papierami tej firmy nasze projektantki pracują w tym tygodniu. Każde z pudełeczek posiada sentencję, którą wycięłam z pasków od UHK Gallery
Myślę, że w tego typu pudełeczkach można elegancko przemycić nie tylko cukierki, ale również i inne drobiazgi, np. odlewy z gipsu, sentencje itp.









Oczywiście zapraszam do naszego sklepu, gdzie na półkach pojawiły się NOWOŚCI. Na pewno coś dla siebie znajdą miłośnicy badzików, papierów LemonCraft oraz Galerii Papieru, kartony, foremki silikonowe, farby akrylowe, wykrojniki Crealies i wiele, wiele innych.

Pozdrawiam serdecznie




7 komentarzy:

  1. Witam
    Pudełeczka bardzo oryginalne i rewelacyjne do zapakowania małej rzeczy. I te malutkie serweteczki jako detal zdobniczy. Urocze.
    Pozdrawiam
    sztukaspodstrzechy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i odwiedziny. Cieszę się, że się podobają moje maleństwa <3 Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Świetne pudełeczka :) Taki drobiazg jest doskonały na każdą okazję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak... W zeszłym roku zrobiłam takich ok 80 sztuk z podziękowaniami dla sponsorów szkoły w której pracuję. Nadłubałam się jak głupia, ale efekt był nawet fajny :)

      Usuń