wtorek, 1 stycznia 2019

Kartka na Chrzest Święty z aniołkiem


Witajcie.
Jakoś tak się zdarzyło, że dane mi jest dla Was inspirować w święta ;) Ja wiem, że wszyscy odpoczywacie po Sylwestrze, ale mam nadzieję, że znajdzie się ktoś kto zechce odwiedzić mnie dzisiaj na blogu. W tym tygodniu pracujemy z wykrojnikami Crealies, których wybór w naszym sklepie jest dość duży, a sama oferta ciągle się powiększa. Wykrojniki choć nie należą do tanich, to jednak warto w nie zainwestować chociażby dlatego, że świetnie wycinają, a ich wzory są ponadczasowe i świetnie uzupełniają się z wycinkami z wykrojników innych firm, a nawet tekturkami.
Moja kartka jest bardzo prosta, bez żadnych zbędnych dodatków.






Życzę Wam kochani aby Nowy Rok był lepszy od poprzedniego, by nie zabrakło nam czasu dla bliskich i siebie samych.




2 komentarze: