poniedziałek, 24 czerwca 2019

Album leporello

Mój Creative Day - album pamiątkowy - harmonijka:)

Temat tygodnia - albumy, notesy, przepiśniki - bazy


Witajcie:)

Zapewne wszyscy, którzy choć trochę interesują się tematem scrapbookingu wiedzą,że niedawno, bo 15 czerwca odbył się w Warszawie zlot scrapowy Creative Day. Atmosfera była ze wszech miar gorąca...:) Po pierwsze dojechałam na miejsce własnym samochodem, ale bez nawigacji...Bravo ja! Po wtóre upał sięgał zenitu, klimatyzacja nie wyrabiała na zakrętach, a wszyscy zlotowcy ogarnięci byli gorącym szałem zakupowym, konkursowym i warsztatowym:))) 

Zlot uważam za mega udany :
- nie brakowało niespodzianek od organizatorów - zlotowa fotobudka, zawodowy fotograf zlotowy,
- zdobyłam pierwsze miejsce w konkursie organizowanym przez Craft o' Clock, o czym piszę tutaj:),  
- UWAGA: kupiłam co trzeba!
- obfitujący w wiele atrakcji (uczestniczyłam w dwu M&T, interesujących mnie warsztatach oraz licznych pokazach)
- a także odświeżyłam scrapowe znajomości:))) 
 - otrzymałam też powitalną torbę zlotową z gratisami od sponsorów, naklejki na paznokcie i zlotowe tekturki do projektów do konkursów pozlotowych i... no właśnie przechodzimy do sedna tematu:)


Tematem tego tygodnia są bazy albumowe, notesowe lub przepiśnikowe. Ja na dzisiaj wybrałam sobie bazę albumu leporello od Studio75, którą nieznacznie wzbogaciłam - o 2 dodatkowe karty oraz okładkę. Dlaczego akurat tak? 
To albumik  na kilka pamiątkowych zdjęć z tego właśnie zlotu, o którym pisałam Wam powyżej. Każdy element albumiku ma znaczenie i związany jest w jakimś sensie ze zlotem. Po pierwsze sama baza  - pochodząca ze Studio75 - jednego z głównych sponsorów zlotu. Po drugie papiery Morning Dreams od Craft o' Clock - z tych papierów wykonałam mój projekt konkursowy, który w czasie zlotu zdobył pierwszą nagrodę (6 pełnych kolekcji Co'C). Po trzecie okładkę ozdobiłam kwiatem, wykonanym własnoręcznie w trakcie M&T z Agą Cebulą, z Jej najnowszych wykrojników, które w czasie tego zlotu miały swoją premierę. I wreszcie po czwarte i najważniejsze, na tym albumie umieściłam tekturkę zlotową, przewidzianą jako element charakterystyczny projektów pozlotowych, którą dodatkowo zembossowałam czarnym pudrem do embossingu od Agaterii - organizatora tego zlotu:)
Tak, to by było na tyle...



















Ach, i zapomniałabym dodać, że w tym projekcie wykorzystałam kilka scrapków z mojej pięknej nagrody od Retro Wariacje:) - której jeszcze raz dziękuję:)

Dziękuję za dzisiejsze odwiedziny:) Zapraszam na spotkanie ze mną już za tydzień:)



Materiały, które znajdziecie w sklepie Od A do Zet:













4 komentarze: