wtorek, 11 czerwca 2019

Pudełko z torcikiem i sposób na przekazanie pieniędzy.


Witajcie.
Wiecie zapewne, że uwielbiam tworzyć pudełeczka. Uwielbiam też ozdabiać torty. Nie zdarzyło się chyba jeszcze, żeby któryś z moich torcików się powtórzył. Niestety wykonanie tortów do boxa jest dla mnie bardzo czasochłonne, dlatego też tworzę ich coraz mniej. Ale jak już coś powstanie... to nie jest to byle co :)
Dzisiaj zobaczycie torcik, do którego kwiatuszki wykonałam samodzielnie (a to też zdarza się coraz rzadziej) ;) Farbowałam je mgiełką samoróbką, która powstała z połączenia wody i ecoliny.







Na koniec chciałabym podzielić się z Wami również pomysłem na przemycenie pieniędzy.
Ostatnio miałam z tym ogromny problem. Kieszenie nie zawsze się mieściły i nie wyglądały ładnie. Wymyśliłam więc, że będę robiła kopertki, które zostaną przytwierdzone do wieczka.
Mój pomysł się sprawdził. Wszystko wygląda elegancko i dużo kasy się zmieści :D



Jeśli mielibyście ochotę na kursik na taką kopertę to piszcie. Coś na pewno uda mi się przygotować :)


  
  

Oczywiście zapraszam do naszego sklepu po NOWOŚCI.
Jest ich w tym tygodniu na prawdę sporo :D 
Pozdrawiam serdecznie


8 komentarzy:

  1. Fajny boxik, super patent z kopertą ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny box, a torcik pierwsza klasa :) Ja się tylko pytam - kto nam kradnie czas?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to kto? Praca i obowiązki z nią związane. U mnie jeszcze dochodzi warzywniak i ogród kwiatowy ... Mam co robić u siebie na działce. Na brak zajęć nie narzekam :D

      Usuń
  3. MargoLa piękny exploding box🤩🤩🤩, jestem chętna na kursik kopertowy😉😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podoba Ci się moja praca :) Oczywiście w najbliższym czasie przygotuję kursik na taką kopertkę. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny.

      Usuń
  4. Śliczny box, cudny tort i kwiaty:) Czekam na kursik kopertowy;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam oglądać Twoje pudełeczka! Każde jest wyjątkowe ❤

    OdpowiedzUsuń