poniedziałek, 10 czerwca 2019

Kartka unwersalna


Szybka kartka w kobiecych kolorach

- na niespodziewaną okazję;)



Tydzień swobodnych inspiracji:)


Witajcie;)
Dzisiaj prezentuję bardzo prostą  kartkę, ale jednocześnie bardzo uniwersalną.
Wykorzystałam papiery z kolekcji The Peony Avenue -  Sudio75 i w zasadzie niewiele więcej, bo dołożyłam tylko tekturkę, dratwę, odrobinę sizalu i gazy. Papiery postemplowałam tu i ówdzie, a kilka elementów graficznych potraktowałam Glossy accents. Wypróbowałam także perełki w płynie NUVO z najnowszej serii, nakładając na kartkę kilka kropek. I już  -  szybka kartka, na niespodziewaną okazję, gotowa:)












Dziękuję za odwiedziny i zapraszam za tydzień:)

Ze sklepu Od A do Zet wykorzystałam:










6 komentarzy:

  1. Świetna kartka, papiery prezentują się wspaniale. Jakoś okładka papierów do mnie nie przemówiła, a w Twojej pracy prezentują się doskonale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Kasiu. Mnie też często się to zdarza- dopóki nie mam papierów w dłoni i nie widzę ich na żywo, nie mam na nie pomysłu. Ściskam Cię mocno:)

      Usuń