wtorek, 25 czerwca 2019

Wakacyjna podróż

Witajcie!

Dzisiaj trochę nietypowo, bo inspiruję Was we wtorek ;) Przygotowałam album idealny do przechowywania wakacyjnych, morskich wspomnień. Jest to prezent urodzinowy dla mojej scrapowej przyjaciółki Olgi, której raz jeszcze życzę 100 szczęśliwych lat!
Do ozdobienia szarej bazy albumowej typu Bazyliszek, użyłam soczyście kolorowej kolekcji "Paradise" od Mintay Papers. Dodatkowo dołożyłam sporo tekturek w morkim klimacie, wyembossowanych na złoty kolor przypominający ciepłe, nadmorskie piaski. Gaza, odlewy z żywicy i kwiatuszki sprawiły, że album stał się bardziej atrakcyjny.




















Ze sklepu użyłam:



Pozdrawiam, Marta :)



3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze raz, bo telefon wie lepiej co chcę napisać, niż ja 🤣

    Prześliczny album, tyle detali... Nie miałam jeszcze tej kolekcji w rękach, wydawała mi się za bardzo "aloha", jak na mnie, ale mnie przekonałaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Edytka :* Cieszę się, że przekonałam Cię do tych papierów, super się z nimi pracuje! :)

      Usuń