piątek, 21 czerwca 2019

Koniec roku w fioletach

Witajcie piątkowo!

Dzisiaj ostatnia w tym tygodniu inspiracja w temacie zakończenia roku szkolnego. Przygotowałam kartkę w pudełku, w której dzieciaki z całej klasy będą mogły złożyć swojej ulubionej Pani serdeczne życzenia. Kartka składana jest na 3 części. Do jej ozdobienia użyłam papierów od LemonCraft z kolekcji Violet Silence. Powoli przekonuję się do tej kolorystyki na biurku w mojej pracowni i staram się przemycać ją do swoich prac ostatnio jak najwięcej, mimo że według mnie jest to kolor trudny do zaprezentowania. Kompozycję na kartce, oprócz ścinek papierów i elementu z arkusza do wycięcia, wzbogaciłam papierowymi kwiatkami oraz moimi ulubionymi listeczkami z wykrojnika od CraftPassion.












Ze sklepu użyłam:



Pozdrawiam, Marta :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz