wtorek, 18 czerwca 2019

Podziękowania dla nauczycieli

Witajcie.
Od jutra oficjalnie rozpoczynamy wakacje.Nawet nie wiecie jak bardzo się cieszę.
Kartki, które dzisiaj Wam pokażę zostały przygotowane na szybko - wręcz ekspresowo.
Nie miałam na ich wykonanie zbyt wiele czasu więc trzeba było się ratować tym czym jest pod ręką. Wiadomo też, że jak się coś robi na szybko nie można uniknąć żadnych wtop i wpadek. Podczas pracy zrzuciłam z półki butelkę z fioletową mgiełką samoróbką, którą zrobiłam sobie do kwiatów. Mgiełka pękła i całe 200 ml wybuchło jak wulkan po pokoju. Nawet nie wyobrażacie sobie jak wyglądał pokój i ja wśród tego bałaganu. Podłoga, papiery, moje stopy, nogi i ręce - wszystko fioletowe. Najśmieszniejsze jest to, że mgiełkę zrobiłam z ecoliny i barwników spożywczych więc problem z odmyciem był niesamowity. Na szczęście kartki nie uległy zniszczeniu, bo wtedy to bym się chyba popłakała.
Wszystkie kartki powstały z resztek, które pozostały mi z innych prac, kwiaty zaś robiłam samodzielnie z papieru czerpanego. Mam cichą nadzieję, że naszej szefowej uda się sprowadzić taki papier do naszego sklepu.







Użyte materiały:




 

Życzę Wam szybkiego zakończenia roku szkolnego. Niech te wakacje będą słoneczne i bardzo atrakcyjnie spędzone.

4 komentarze:

  1. Karteczki przepiękne! A przygodę z mgiełką z pewnością zapamiętasz na dłuuuugo. Dobrze, że tylko tak się to skończyło 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczki śliczne, dobrze, ze ta fioletowa przygoda imk nie zaszkodziła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki i cudne kwiaty! Ja też czekam na papier czerpany:)

    OdpowiedzUsuń