niedziela, 23 czerwca 2019

Olga Trzcińska gościnnie

Witajcie!

Dzisiaj gościmy Olgę, która wygrała nasze #43 wyzwanie.

Czas bliżej się poznać :)



Cześć, nazywam się Olga Trzcińska.
Scrapbookingiem zainteresowałam się kilka lata temu.
Szukałam albumu, w którym zamieściłabym swoje zdjęcia z okresu ciąży. 
Nic mi się nie podobało, wiec postanowiłam zrobić go sama. 
Potem powstał album z wakacyjnego wyjazdu 
i tak jakoś bardzo mocno zakochałam się w papierze.
Oprócz albumów robię też kartki okolicznościowe oraz kwiaty z foamiranu. 
Scrapowanie to moja pasja.
Moje prace możecie zobaczyć na blogu:

Na dzisiejsze spotkanie z Wami stworzyłam kartkę z myślą o ślubach.

Papiery to najnowsza kolekcja UHK - DIAMONDS.
Na papierze użyłam stempla koronki, który pokryłam białym embossingiem na gorąco.

Uwielbiam kwiaty, których nie mogło tu zabraknąć.
Kwiaty ułożyłam na tekturowej ramce od Ego Craft.

Dodałam sizal, koronkę, koraliki oraz półperełki. 
Kokardę zrobiłam z wstążki gniciucha.



Dziękujemy za piękną inspirację.
Jeszcze raz gratulujemy wygranej.
Zapraszamy do udziału w kolejnych naszych wyzwaniach.

2 komentarze: