czwartek, 9 czerwca 2016

... dopadło ...

Witam Was słonecznie, pomimo chmur za oknem ;) ... dopadło ... i mnie piankowe szaleństwo - cała gama kolorystyczna tutaj: http://www.odadozet.sklep.pl/pl/c/Foamiran/555 
Przyznam, że posiadam wiele wykrojników kwiatowych, ale jakoś nieszczególnie z nich korzystałam ;) Kupiłam na próbę kilka arkuszy pianki ... Jakie są moje odczucia? 
  • pianka jest bardzo plastyczna i mięciutka - wycinałam nawet po 5 warstw wykrojnikiem, przez co nie traci się wiele czasu na wycinanie - przyznam, że w dużej mierze to mnie odrzucało od kwiatków
  • ma przepiękne kolory
  • jest wydajna - wszystko zależy od nas czy kwiaty zrobimy duże czy malutkie, czy będą z 1,2,3 czy 4 warstw - im więcej warstw tym kwiaty bardziej pełne
  • i najważniejsze ... kwiatki robią się same ;) 
Oto co "naprodukowałam"  :





Wykorzystałam:
A tak się prezentują na pracach:












Pozdrawiam, chanya13

4 komentarze:

  1. Cudowności tutaj widzę, rozpieszczasz mnie kolorem....barwą...delikatnością:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Ty Marto - mnie cudownymi słowami ;) dziękuję

      Usuń
  2. wspaniałe kwiaty a kartka z nimi świetna

    OdpowiedzUsuń