niedziela, 19 czerwca 2016

eMKa gościnnie

Dzień dobry w niedzielę!

Jak na pewno pamiętacie ostatnie nasze wyzwanie (#8 wyzwanie z paletą barw) wygrała eMKa.
Dzisiaj chcielibyśmy zaprezentować Jej osobę i pracę, którą wykonała specjalnie dla czytelników naszego bloga. 


Witam!
Na imię mi Magda, w świecie blogowym, jestem znana jako "eMKa". 
Bloga (http://cudenkowo-madeleine.blogspot.com/), założyłam 6 lat temu, po to, by pokazywać ręcznie robioną biżuterię. 
Później był decoupage, ale ostatecznie, moje serce skradły zabawy z papierem, głównie - tworzenie ręcznie robionych kartek, choć znajdzie się też kilka albumów, pudełek, pudełeczek... 
To właśnie w tym czuję się coraz pewniej, choć oczywiście ciągle się uczę i poznaję nowe techniki, udoskonalając tym samym swoje „małe cudeńka”. 

Ostatnio, próbuję swoich sił w różnych formach i w technikach, aktualnie mixed - media i właśnie w tej technice przygotowałam dla Was pracę. 







Jest to kolejna strona mojego art journal'a, w której wykorzystałam stemple z zestawu "Don't forget to fly" Finnabair, świetną metalową stalówkę, maskę zegar oraz trybikowy border

Mam nadzieję, ze Wam się podoba.

Serdecznie dziękuje za gościnę na blogu i zapraszam do zaglądania do mnie! :)
 
Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję za docenienie mojej pracy i możliwość gościny :)
 
eMKa
http://cudenkowo-madeleine.blogspot.com/


Dziękujemy za piękną inspirację.
Jeszcze raz GRATULUJEMY wygranej i zapraszamy do udziału w kolejnych wyzwaniach.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz