piątek, 17 czerwca 2016

Kokardowa zapchajdziura ...


... czyli kartka na Chrzest Święty z kokardą z wykrojnika.

Witajcie moi kochani.
Od rana mam małe problemy z pogodą i z prądem, ale mam nadzieję, że uda mi się wstawić tego posta. W tym tygodniu pracujemy na wykrojnikach Marianne Design.
Nie wiem jak Wy, ale ja wśród swoich wykrojników mam takie, które sprawdzają się w każdej sytuacji podbramkowej, kiedy nie mam pomysłu na pracę, a muszę ją wykonać.
Tak też stało się tym razem. Musiałam wykonać kartkę, a w głowie była pusta dziura.
Jak już w końcu złożyłam wszystko razem okazało się, że brakuje mi czegoś na dole. I tu świetnie sprawdziła się kokarda z wykrojnika, która okazała się idealną zapchaj dziurą. Z tej alternatywy skorzystałam już nie pierwszy raz i powiem Wam szczerze, że kokarda nie tylko nadała nowego wyglądu kartce, ale także elegancji, co akurat w tej pracy było bardzo ważne.



Kartka może nie jest jakaś skomplikowana i z wyglądu rewelacyjna, ale możecie mi wierzyć lub nie - w realu wygląda dużo lepiej i miło się na nią patrzy.
Jak już też wspomniałam, kokarda wniosła tu wiele elegancji i uroku. Bez niej nie byłoby takiego efektu.


W swej pracy użyłam małej kokardy. Jednakoż w naszym sklepie jest również dostępna kokarda w większym rozmiarze również firmy Marianne Design.




Już nie raz miałam okazję przekonać się, że w wygląd pracy wnoszą bardzo dużo dodatki.
U mnie dziś są nimi tekturki, wykrojniki oraz gesso, którym pomalowałam ramkę z tekturki.











Jak co piątek zapraszam Was również do działu NOWOŚCI.
Tym razem mamy coś dla miłośników kwiatów - wykrojnik Joya ze stemplem ;)

Zapraszam.

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę słonecznego weekendu
MargoLa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz