piątek, 3 czerwca 2016

Ślubnie na papierze kraftowym


Witajcie.
W tym tygodniu każda z nas pracowała na ulubionym papierze. 
W sumie to przewinęło się tu wiele marek i producentów. Ja postanowiłam być oryginalna - u mnie więc króluje dziś papier kraftowy, do którego bardzo długo nie mogłam się przekonać. Teraz jest dla mnie zdecydowanie numerem 1 wśród papierów i używam go bardzo często.
Tym wpisem chciałam Wam pokazać, że kraft jest nie tylko idealny jako "baza kartek, pudełek, albumów czy też innych projektów. Jest on też świetnym dodatkiem do innych papierów, ale również może występować "solo", co też ma swój urok.
Dziś przygotowałam dla Was exploding box ślubny z okienkiem w wieczku. W sumie to cała jego baza jest oparta na krafcie, który dodał pracy charakteru i wyrazistości.



 Oczywiście jeśli chodzi o papier kraftowy to dla mnie numerem jeden jest karton firmy PakaMaka. Już kiedyś pisałam o jego zaletach więc nie ma sensu bym się powtarzała.


Dodatkowo użyłam jeszcze papieru Galerii Papieru oraz Lemoncraft, którego niestety nie ma w naszym sklepie.



W środku znalazła się szufladka ze Snip Art. Tekturka została przeze mnie pomalowana gesso i przeciągnięta niebieskim tuszem Latarni Morskiej.









Komoda stała się doskonałym miejscem, gdzie można było schować pieniążki dla młodej pary.


Na jednej ze ścianek znajduje się cytat wycięty z arkusza DpCraft. Te arkusze idealnie sprawdzają się w sytuacji, kiedy musimy zrobić coś na szybko, albo nie mamy pomysłu na wypełnienie przestrzeni.






Dodatkowo ze sklepu użyłam jeszcze...




Mam nadzieję, że dzisiejszym postem zachęciłam Was do sięgnięcia po papier kraftowy. 
Zapraszam Was również do działu NOWOŚCI, gdzie znajdziecie wiele nowych - wiosennych kolorów pianki. Skoro jest pianka potrzebne są też odpowiednie narzędzia do jej modelowania - one również pojawiły się na pólkach naszego sklepu obok maty do embosingu.

Pozdrawiam Was serdecznie i  życzę cudownego weekendu.
Buziaki MargoLa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz