środa, 15 czerwca 2016

Mariankowa para.

Hej, hej!
Dziś mam zaszczyt przedstawić pracę przygotowaną z okazji ślubu.
Oczywiście exploding box'a.

Na honorowym miejscu zagościło tym razem serduszko z kwiatów z gołąbkami.
Na takie cudo mnie naszło.
Mało palców nie straciłam, gdy klej na gorąco mi się wylał na nie bezpośrednio.
Oj, bólu było i łez!
Ale coś tam mi się udało zrobić.

Użyłam oczywiście moich ukochanych UHK-ów.
I pary z Marinne Design.
Wszystkie wykrojniki tej firmy zakupicie TUTAJ.

Nawet nie zauważyłam, że to moja kolejna turkusowa praca hahha.
Ale co mam zrobić, skoro tak bardzo lubię ten kolor?








Ze sklepu wykorzystałam:

  

  


 

  

   


Dziękuję za odwiedziny i przypominam o naszym WYZWANIU!

Pozdrawiam,

Art Soul

3 komentarze:

  1. Przepiękne to pudełeczko w turkusach i bieli wygląda świetnie. A to serduszko z różyczek to jak przysłowiowa wisienka na torcie. Piękna inspiracja.
    Pozdrawiam http://iwanna59.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wow pełna podziwu jestem . BArdzo ciekawy , niebanalny pomysł ... no i to poświęcenie godne podziwu

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie...cudnie ...zachwycająco :) ...Serducho jest mega też bym takie chciała dostać :) dawno mnie box tak nie zaskoczył....a masę ich przerabiam oglądając ...i robiąc :)

    OdpowiedzUsuń