piątek, 24 czerwca 2016

Kartka na 50 rocznicę ślubu


Witajcie.
Dziś ostatni dzień szkoły i początek upragnionych przez wszystkich wakacji.
Wbrew oczekiwaniom na dzisiaj przygotowałam dla Was inspirację w zupełnie innym klimacie.
Będzie to kartka na rocznicę ślubu. Zobaczcie jaka piękna to data - tyle lat wspólnego życia. Myślę, że jubilatom należy się podziw i szacunek.





Kartka, którą dziś Wam pokazuję wykonana jest z tzw. "resztek" papieru i z tego, co akurat było pod ręką. Nie miałam na nią zupełnie weny i pomysłu - była więc klejona spontanicznie.
Wykorzystałam papier Craft & You, który był pozostałością po albumie mojej córki oraz arkusz z Galerii Papieru.




Papier C&Y NEW BABY BORN
Papier GP Jak we śnie II 01

Dziś też użyłam bardzo dużo dodatków. Kto obserwuje moje prace na pewno wie, że szalenie je lubię. Dzięki nim bowiem uwydatniam to, co najważniejsze: urok, elegancję i delikatność.




 
  

 



Na koniec życzę Wam kochani dużo słońca tego lata.
Pozdrawiam Was serdecznie.
MargoLa









1 komentarz: