środa, 29 czerwca 2016

Motyli raj

Hej, hej!

Jak co środę, witam się z Wami ja - Art Soul.
I przedstawię dziś nietypową, jak na mnie, kartkę.
W bardzo nasyconych kolorach.
I z moimi kwiatami!
Z niebieskiego foamiranu potuszowanego fioletowym tuszem.
Tak, tak, dobrze czytacie :)
Zakupiłam ostatnio rewelacyjny wykrojnik, dzięki któremu kwiaty robią się same.
I to jak pięknie się robią!!!
Koniecznie spróbujcie :)


A ponieważ tematem tygodnia są stemple, to i one zostały użyte przeze mnie w dość nietypowy sposób.
A musicie wiedzieć, że ja w ogóle za stemplami nie przepadam....
Ale jak zobaczyłam zestaw motyli, od razu miałam na nie pomysł.
Początkowo nieco inny, ale i tak efekt mi się bardzo podoba!

Zdradzę Wam jeszcze jeden sekret, tylko ciiii
Moja starsza córka mi pomagała!
Ona nie cierpi mi pomagać, ale stemple i Ją urzekły :)

I tak oto wyszła radosna motyla kartka!








W pracy wykorzystałam:

 

 


  

  

  

  
  
 

I jak, zaskoczyła Was ta kartka?
Mnie bardzo!
Taka......nie moja, a jednak.


Dziękuję za odwiedziny i życzę miłego dnia!

Art Soul

3 komentarze:

  1. Witaj...powiem tak powinnaś jak najwięcej wyrazistych energetycznych kartek robić bo wyszła nieziemsko , stemple mają tyle zastosowań ...och i ach :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Dziewczyny! To prawda, bardzo rzadko mam tak wyraziste prace, ale ta wyjątkowo sprawiła mi mnóstwo radości. Może dam się Wam przekonać? Kto wie....

    OdpowiedzUsuń