piątek, 10 czerwca 2016

Pudełko ślubne z foamiranem


Dzień dobry wszystkim.
W końcu mamy weekend i porę odpoczynku.
Dziś będzie też mój foamiranowy debiut. Dotąd kleiłam wyłącznie kwiaty z papieru czerpanego i przyznam się szczerze, że miałam nie małe obawy przed spotkaniem z pianką. Wszystko wydawało się trudne i skomplikowane. W końcu jednak dałam się przekonać i powstały kwiaty, które kształtem przypominają nieco kwiat wiśni.





Tworząc pudełko bazowałam się głównie na najnowszej kolekcji Studia 75 - Marzenie Alicji. W momencie kiedy ją dostałam od razu wiedziałam, że będą to idealne papiery na inspiracje ślubne. Papier ten zmiksowałam z inną nowością  - UHK Gallery - Loft HERBS  - GINGER. I choć kolorystyka papierów jest odmienna - idealnie wszystko ze sobą się zgrało.




W tym tygodniu pracujemy z pianką. Ja użyłam pianki w kolorze bladego łososiu, którą potraktowałam delikatnie tuszem Latarni Morskiej. Pierwsze starcie  z tym produktem uważam za udane. Kwiaty wyszły zgrabniutkie i świetnie prezentują się na torciku i ściankach pudełeczka.





Na koniec powinnam wspomnieć jeszcze o wykrojniku, którym wycinałam kwiatki z pianki. Jest to nic innego jak KWIAT JABŁONI. Użyłam najmniejszego z kwiatuszków.


Dodatkowo ze sklepu użyłam jeszcze...






Mam nadzieję, że moja dzisiejsza propozycja na dzisiaj przypadła Wam do gustu.
Zachęcam również do sięgnięcia po piankę  - można z niej wyczarować cuda. Sama nie mogę się doczekać, kiedy uda mi się usiąść do niej po raz kolejny ;)

Jak, co tydzień zapraszam Was również do działu NOWOŚCI - strasznie tam kolorowo się zrobiło. 
Zawitały bowiem kwiaty WOC, a te nie grzeszą kolorami.

Buziaki - MargoLa



3 komentarze: